Wednesday, January 26, 2011

بنیاد

دو سال در این سازمان به عنوان پزشک وظیفه سرباز بودم. حالا پس از گذشت چند سال یک گواهی می خواهم که بگوید من سربازی را اینجا گذرانده ام. مکالمه من و رئیس دفتر جناب رئیس را بخوانید
متاسفم دکتر. ایشون گواهی نمیدن-
گواهی رسمی نمی خوام. فقط یه تاییدیه که من اینجا سرباز بودم-
میدونم, ولی گفتن ما به کسی گواهی نمیدیم-
خوب من بالاخره این دو سال رو اینجا بودم دیگه-
بله. ولی دستور ایشونه دیگه. میدونین که اینجا قوانین خودشو داره.-
من از همه مراکز دیگه این گواهی رو گرفتم. فقط-
ایشون میگن اینجا خیریه است. فرق داره-
الان من از چه جوری ثابت کنم که اینجا سرباز بودم؟-
نمیدونم-
این سازمان خیریه محترم مربوط به بخش اصلاح طلب و خوب جمهوری اسلامی است. اینها همان مدیرانی اند که الان در حسرت بازگشتشانیم. مدیران دولتی امروز که دیگر گفتن ندارند. اسم سازمان را می خواهید: بنیاد امور بیماریهای خاص. رییس محترم هم سرکار خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی

No comments:

Post a Comment